Handelsbetingelser

Generelle oplysninger om virksomheden

Webshop: MOBELFIX.DK

Ejet af af Møbelfix

Tværskiftet 2

8330 Beder

Tlf. 60909065

CVR: 35072101 

Disse handelsbetingelser gælder for alle køb i webshoppen.

Betaling

Alle beløb der fremgår på hjemmesiden er angivet i danske kroner (DKK), inklusiv moms og eksklusiv leveringsomkostninger.

MOBELFIX.DK tager imod online betalinger med; Dankort, Visa/Dankort og Visa. Vi pålægger ikke dit køb nogle former for transaktionsgebyr.

Når betalingen af ordren bliver trukket fra din konto bliver produktionen af dine hynder igangsat.

 

Levering

Vi leverer kun varer inden for Danmark. Da alle varer i webshoppen produceres ved bestilling er leveringstiden for din ordre er normalt 6 uger. Skulle der i særlige tilfælde være forlænget leveringstid, giver vi dig besked på mail.

 Vi leverer til privatadresser i Danmark - dog ikke Færøerne og Grønland.

 Alle varer leveres med GLS eller PostNord.

 

Retur og fortrydelsesret

Da alle ordrer produceres på specialmål og målrettet den enkelt kunde er det ikke muligt at benytte fortrydelsesret. Men tag endelig fat i os, hvis du har fortrudt dit køb. Hvis ikke vi har igangsat produktionen af hynderne endnu, vil du kunne få tilbageført beløbet.  
Meddelelsen skal gives pr. mail, hvor du tydeligt skal oplyse om, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret.

 

Reklamationsret

I henhold til den danske købelov gives der 2 års reklamationsret på produkter. Reklamation gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamation skal meddeles til MOBELFIX.DK i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses en måned som rimeligt tid, med mindre andet er aftalt.

Reklamationen gælder ikke ved fejl eller skader, der skyldes forkert anvendelse af hynderne. 

 

Persondatapolitik

r du køber en varer og selv videregiver oplysningerne, modtager vi kundedata. Som dataansvarlig behandler vi dine personoplysninger sikkert og fortroligt. Dine personoplysninger bliver kun anvendt og opbevaret til de formål, de er samlet ind til.

Vi anvender tredjeparter til behandling af nogle af vores oplysninger blandt andet i vores fragthåndtering. Vi benytter regnskabsprogrammet Dinero til fakturering.

 

Klagemuligheder

Du kan sende en mail til eller ringe til os, hvis du vil i kontakt med os, har spørgsmål eller vil indgive en klage. 

Hvis du har en klage, og det ikke lykkes os at finde en løsning sammen, vil du kunne benytte en af følgende muligheder for at klage:

  • Center for Klageløsning, via klageportal v. Nævnenes Hus. Gå til klageportal.
  • Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
  • Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageportal. Gå til EU klageportal.

Ved indgivelse af klage, skal du oplyse/anvende vores virksomhedsmail.

Kontakt Møbelfix her